la nuit

se insereaza. cand ultimele momente ale zilei sunt inghitite de orizont, nu poti sa nu te gandesti macar o clipa la ziua ce-a trecut. la ce ai realizat si ce nu, la ce ai facut bine si, din contra, cu ce ai gresit. si, desigur, la ce ai mai fi vrut sa faci in ziua respectiva, dar, din diverse motive, nu ai reusit. intotdeauna ramane ceva de facut.

eeu, tot analizandu-ma, imi dau mereu seama ca
am tendinta sa fiu pe placul celorlalti, in detrimentul meu. ca uneori ma gandesc la ceilalti inainte sa ma gandesc la mine. ce`i drept, daca cei care ma inconjoara nu sunt multumiti, nici eu nu pot sa fiu fericita. in mod sigur, si semnul meu zodiacal isi pune amprenta, spunandu-se ca cea mai puternica dorinta a nativului din zodia balanta este armonia sociala, acesta avand nevoie de ceilalti pentru a se desfasura. astfel ca, de multe ori, nu stiu sa renunt, nu stiu sa refuz, nu stiu sa recunosc ce vreau. pentru ca de multe ori as vrea sa spun cu voce tare ce cred si ce nu-mi convine, dar raman doar cu gandurile. e ca si cum as scrie la oral.

lipsa de curaj si de vointa ne limiteaza.
cu toate astea, incercam sa tragem bine de sfori, macar de dragul aparentelor.

No comments:

Post a Comment