28 nov

Ce mai fac in timpu` liber:
  • in fiecare dimineata ma trezeste cineva drag, sa`mi spuna cat de frumos e afara
  • (nu) incerc sa scriu pe blog, mereu imi gasesc altceva de facut
  • sunt prea egoista fata de unii, dar prea draguta cu altii
  • mor de foame in fiecare zi, pentru ca ai mei dragi parinti nu mai au timp sa`mi spuna nici „noapte buna”
  • merg cu fetele la cafea, dar de fapt mancam pizza la 10 dimineata :D
  • majorate, indeed (cred ca in seara asta e ultimul, cel putin pana prin aprilie :)) )
  • ma uit la televizor, in mod incredibil
  • citesc intruna.. bloguri (vezi my blog list)
  • imi bat capul pentru eventuale cadouri
  • mi`am facut in sfarsit curaj sa port ochelarii de vedere si in alta parte decat in fata calculatorului
  • ma simt prost ca nu mai am nicio tangenta cu invatatul, dar poate nu atat de prost incat sa fac ceva in sensul asta
  • ma uit la filme (ultimele doua: "Sweet november" si "The proposal" - mi`au placut amandoua :D)
  • sunt atat de aiurita, incat in loc sa sterg o subtitrare proasta, am sters filmul :-t
  • ma duc la dentist, unde ma uit la filme :)) (how cool is that? b-) )
  • ii duc dorul pisicului meu :(
  • ii duc dorul celuilalt pisic al meu

Azi e 28 noiembrie, una din zilele mele preferate din an si tot astept. Tot astept sa se intample ceva care sa`mi schimbe dispozitia. So would you please, with cherries on top, tell me you love me and be my november?

No comments:

Post a Comment