La multi ani!



Dragul meu Andrei,

Azi pot sa`ti spun asa? Macar azi sa simti ca esti un sfant :)) Nu era nevoie sa`ti postez si aici o felicitare ca sa stii ca(t) imi esti de drag. Doar ca imi place sa gasesti peste tot cate un mic cadou de la mine. Ce sa`ti zic, azi e ziua ta, meriti un pic de rasfat! Un pic mai mult ca de obicei, desigur :D Sa stii ca as avea multe sa`ti urez. Asa ca incep: iti doresc sa fii mereu langa mine, sa`mi faci mereu toate poftele, mai ales sa`mi aduci prajiturele si cozonac si sa ne uitam la ce filme vreau eu. Si sa ma ajuti mereu cu temele la mate si la fizica. Nu, glumesc acu. Sau nu :)) Iti doresc tie sa fii sanatos si fericit (asta tot datorita mie :-“) si sa votezi bine, ca tot te preocupa politica. In plus, sa ai succes cu ba(n)cu`, sa fii mandru de tine. Si de mine :D Si sa ai inspiratie muuulta pentru tot ce vrei tu, mai ales pentru cadourile pe care mi le faci. Gata, ma opresc cu rautatile. Inca ceva, sa nu uiti sa`i scrii lui Moshu`, abia astept sa`ti mai citesc scrisorica ;)) La multi ani, dragul meu! >:D<



P.S.: I love you

2 comments:

  1. credeam ca sunt bun la mai multe :* sa nu uiti sa ii scrii si tu mosului! Pe blog!

    te iubesc!

    ReplyDelete
  2. sigur ca esti bun la mai multe, n`am vrut eu sa te laud prea mult :-" jtm oci >:D<

    ReplyDelete