"home sweet home" really works

Am ajuns acasa, la Targoviste. Dupa un family hug cu ai mei, n'am putut sa nu ma minunez de cat de mare este apartamentul meu, in comparatie cu garsoniera de la Bucuresti. Aproape uitasem cum e sa ai atata spatiu cat sa te plimbi si cu rolele prin casa :)) Deci e bine acasa.
Zilele astea am avut acelasi program incarcat, adica deja teribila formula "de la 8 la 8". Am descoperit cantina facultatii, care este de tip autoservire si mi se pare foarte ok, iar pranzul acolo cred o sa fie ceva la ordinea zilei. Mancarea este, evident, ca de cantina, adica nu este extraordinara, dar preturile mi se par foarte rezonabile. Atat cat am putut sa observ, pentru ca de fiecare data cat am mers, am stat cate o jumatate de ora la o coada care se intindea pana la intrare, iar cand am ajuns la bufet, doamnele care ne serveau erau atat de nervoase si ne`au grabit atat de tare, incat nu prea am apucat sa`mi dau bine seama ce se intampla, doar cand una dintre ele m`a apostrofat ca am luat prea multe servetele. :-s Probabil o sa ma obisnuiesc si cu ele.
Despre cursuri, pot sa zic ca au continut in majoritate discutii de natura administrativa, am cunoscut toti profesorii si, ce e mai rau, pretentiile lor. Joi, la primul curs de Istoria Statului si Dreptului Romanesc, a fost invitat sa ne faca introducerea Emil Cernea, un fost student si profesor al facultatii si desigur cu multe alte realizari, un om de 97 de ani care inca este la curent cu actualitatea si surprinzator de lucid. Ne`a vorbit timp de o ora si recunosc ca n`am reusit sa`l urmaresc in intregime, pentru ca vorbea foarte foarte lent, iar eu eram prea obosita, dar mi s`a parut un om demn de tot respectul si chiar vorbeam cu niste colege cam cate lucruri ar avea omul asta de povestit, fiind nascut in 1913.
La colegiu insa, lucrurile au stat cu totul altfel, cursurile de 4 ore mi s-au parut intr-o zi interminabile. Aseara, madame Verdier si`a luat la revedere de la noi cand tocmai ne obisnuisem cu ea si ne dadusem seama ca e chiar de treaba. Saptamana viitoare, alt profesor.

Si aici un minutel din curs (sunt si eu pe`acolo, aia care tuseste :)) ):



Acum, desi am un chef nebun sa lenevesc, incerc sa nu mai pierd vremea si sa ma apuc sa rasfoiesc cursurile, ca abia de saptamana viitoare incepe greul. Diseara sper sa ies in oras cu colegii (a se intelege colegii de liceu, dar eu tot asa le zic) si cred ca avem multe sa ne povestim :)

No comments:

Post a Comment