Despre patriotism...


... n`am nimic de spus.

Dar azi, ca tot a fost ziua romanilor, mi`am adunat cativa stropi de vointa si m`am apucat sa`mi fac si eu, ca orice elev increzator in competentele cadrelor didactice, tema la.. limba romana! Un eseu. Buuun, pai m`am pus pe lucrat. Ce`a iesit, oi vedea maine, sau nuu, caci parca o vad pe profa` plictisita pana in spatele lentilelor de la ochelari de trei eseuri pe aceeasi tema, ca deh, doar am avut atatea zilele libere si dansa tot n.f.* a ramas.. :))
In rest, nimic nu m`a facut sa ma gandesc la ziua asta ca fiind una speciala, in afara de steguletul pe care il flutura google.ro. La televizor am aruncat o privire din intamplare, cand eram in trecere prin camera alor mei. Si pentru ca m`au impresionat nespus falsitatea unora (atat de multi, cam cate unul pentru fiecare pixel al imaginii) care ne urau din suflet „La multi ani, romane!” si patetismul titlurilor de stiri gen: „Romanii, mai saraci ca niciodata de 1 decembrie”, m`am decis sa ma apuc rapid de matematica, sa`mi vad eu interesul, ca oricum patria n`o sa intre cu mine in examen. Si daca o sa intre, n`o sa stie decat sa se planga de gripa porcina, de criza economica si sociala si altele.

*n.f. = nefericita, precizez :D

Si daca tot sta Romania sub semnul crizei, uite ce`as sugera eu sa dea astia pe la tv :) think positive!


2 comments:

  1. Chiar am vazut in oras o pereche tip/tipa cu o pancarta cu "Free Hugs". Asta da tara civilizata, nu aia de o sarbatorim noi (vorba vine) azi! :D

    ReplyDelete
  2. hi, ce ma bucur, inseamna ca am intuit bine si ideea mea e buna ;))

    ReplyDelete