Formal letter

Draga Mosule,

Sa nu te superi pe mine, dar incep sa cred ca te`ai schimbat. Deja au trecut doua saptamani, iar tu nu mi`ai mai dat niciun semn. Toata lumea ma intreaba de ce sunt suparata si nu stiu ce scuze sa mai inventez. Asa ca, pana la urma, a trebuit sa recunosc. Le`am spus tuturor ca tu mi`ai fost alaturi tot anul si ca mi`ai facut cadouri in fiecare zi de 6 a lunii. Cand le`am spus ca nu mai raspunzi, s`au temut ca nu mai vii. Iar acum parca nu mai esti asa darnic ca inainte. Doar tu ai stiut mereu sa ghicesti exact de ce am nevoie. Mi`e sa nu fi uitat de mine tocmai acum, in decembrie. Cumva ai intrat si tu in campanie, sau ce se intampla?! Te`ai ascuns in vreo urna? Nu`mi spune, doar nu speri sa pui fiecaruia in ghetute un nou presedinte? Mai bine nuieluse! Anul trecut mi`ai facut un cadou la care nu m`as fi asteptat si pentru care o sa`ti raman recunoscatoare mereu. Dar asta nu inseamna ca nu pot sa`ti mai cer nimic, nu? :D Si pentru ca nu mi`ai raspuns nici la telefon, nici la mesaj atunci cand am vrut sa`ti multumesc, profit de moment. :D
Dupa cum bine`ai vazut, anul asta am fost cuminte si`am realizat tot ce ti`am promis, asa ca indraznesc sa am pretentii pentru un alt cadou. Sau cel de anul trecut a fost in avans, asa ca sa ma motivezi? :)) Asadar, nu ma mai lungesc si trec la subiect. Stiu ca o sa`ti dau dureri de cap si de botine, la cat au de alergat pentru mine, dar eu un singur lucru (si inca alte cateva marunte :D) imi doresc: timp. Si nu ma refer la timpul ala care se in masoara in minute sau in utili, vreau timp care se masoara in fericire. Am incredere ca stii unde sa`l gasesti. Asa ca, la punguta sau in cutie, cu fundita sau fara, frumos impachetat sau direct in ghetute, tu sa faci bine sa mi`l aduci.
In rest, as avea nevoie de sanatate si de un pic de noroc la (admitere la) facultate. Si poate de un pic mai multa indemanare atunci cand intru in bucatarie cu gand sa gatesc ceva :D Multumesc ca in ultimul an m`ai facut sa cresc, mi`ai aratat cat de importanti sunt prietenii si ma ierti ca sunt asa mofturoasa. Ah, si anul asta poate nu mai uiti de zapada!

Cu drag,
Liz

P.S.: sper ca nu te`a ajuns si pe tine gripa porcina sau criza :-s


1 comment:

  1. "Iar acum parca nu mai esti asa darnic ca inainte. Adica nu mai stii sa ghicesti exact de ce am nevoie. Mi`e sa nu fi uitat de mine tocmai acum, in decembrie."

    asa se intampla cand nu mai crezi in mos.

    ReplyDelete