Eu si fericirea

Azi se face un an de cand am baut pentru prima oara gin. :))

...




Nu, nu asta era important! :D

Revenind, azi se face un an de cand Mos Nicolae mi`a adus cel mai neasteptat cadou. Nu, nu e vorba de o sticla de gin. :)) Mosu` mi`a adus fericirea, exact cand ma asteptam mai putin. Puteam oare sa`i cer mai mult? Cu un asa cadou, oricine ar cocheta din prima clipa.
Mai precis, (lasam deoparte ambiguitatea, cel putin in postul asta), fericirea mea are un nume: Pic. Asa ca, de un an deja, eu si fericirea suntem impreuna.. fericiti, cum altfel?! Un an pentru noi doi, un an frumos, in care ne`am iubit cu fiecare zi mai mult, in care ne`am apropiat cu fiecare pupic mai mult. Un an din care n`o sa uit nimic: nici marea noastra, nici vara noastra, nici diminetile impreuna, nici fericirea.

...

Fericirea... incomensurabila, incat ajungi sa te gandesti. De multe ori, sperand sa gasesti raspunsuri. Cum sa iubesti atat de mult o persoana? Cum sa traiesti pentru doi ochi verzi? Cum sa traiesti pentru un zambet? Un zambet care poate sa faca Pamantul sa se opreasca din miscarea sa. Cum poti sa explici simplul fapt ca, chiar daca el s`a intors cu spatele la tine sa doarma si nu te tine in brate, tu esti fericita ca`l invelesti si`l privesti la nesfarsit? Cum sa stai ore intregi fara sa`ti poti lua privirea de la el? Da, daca intr`o zi as fi un cuplu, as fi noi doi.

...

A fost un an in care mi`ai oferit tot. Mai ales pe tine. Iti multumesc, ai fost superpicu’ meu >:D<
La multi ani! Sa ai grija de mine, sa nu`mi faci riduri si sa`mi multumesti pentru to(r)t. ;;)

Te iubesc.

2 comments:

  1. nu a vazut tot google-ul un articol mai frumos decat asta >:d< te iubesc!

    ReplyDelete
  2. teeeeo aici:D peste muuulti ani(bine,nu foarte) sper sa va cunun eu:)):*

    ReplyDelete